با محبوب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شوید
نوشته شده توسط : پناهی نیا

با محبوب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شوید

بسیاری از گردشگران کیش را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند و امروزه این جزیره تور مشهد به یکی از بهترین نقاط گردشگری در ایران مبدل گشته است. با توجه به موضوع توسعه صنعت هتل‌داری در جزیره کیش در این مطلب با بهترین هتلهای کیش آشنا خواهیم شد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش، با معماری فوق العاده اش هموراه مورد توجه گردشگران بوده. در معماری هتل از ایران باستان الهام‌ گرفته ‌شده است.. اتاق و سوئیت‌های هتل از چشم‌انداز زیبای باغ و یا دریا برخوردار هستند. ویلاهای ساحلی آن نیز محیط دل‌انگیزی را برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل داریوش کیش دسترسی مناسب و آسانی به مراکز تفریحی، دیدنیهای کیش و رستوران‌ها دارد که یکی از تور قشم ویژگیهای این هتل به شمار می رود. و امکانات تفریحی بسیاری برای هتل داریوش در نظر گرفته شده که از جمله می توان به سالن بیلیارد، زمین تنیس و کادر غواصی هتل اشاره نمود. هتل داریوش کیش بهترین گزینه برای زوج‌های جوان خواهد بود چراکه این فرصت را خواهند داشت تا ماه‌ عسل‌شان را صبح‌ها با تماشای دریا و صبحانه‌ای لذیذ و متنوع شروع کنند.

 

با محبوب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شوید

 

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش، نوساز و شیک بوده و دارای اتاق و سوئیت‌های بسیار لوکس و راحت و مجهز می باشد. مجموعه‌ آبی، سالن بازی کودکان و ماساژ، استخر روباز، سالن زیبایی و ماساژ و کافی‌شاپ ویژه‌ی بانوان و.... از جمله ویژگیهایی است که برای هتل بین‌المللی کیش در نظر گرفته شده است.

 

با محبوب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شوید

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش از هتل‌های معروف جزیره‌ کیش به شمار می رود. اتاق و سوئیت‌های اخبار کیش بزرگ هتل نمایی زیبا از دریا یا جزیره دارند. با وجود رستوران‌های گردان، صدف و رویال و کافی‌شاپ‌ها و سفره‌خانه سنتی با غذاها و خوراکی‌های لذیذ خود، دیگر نیازی نیست به دنبال رستوران در جزیره کیش باشید. پارک ساحلی و مراکز خریدی مانند پردیس، مروارید و مرجان، تفریح و جاذبه های دیدنی جزیره در نزدیکی هتل قرار گرفته است.

بهتر است قبل از رزرو تور خود در خصوص هتل محل اقامتتان اطلاعاتی کسب کنید. در سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net بهترین هتل های کیش معرفی شده اند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: با محبوب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شوید,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: